Zo krijg je de perfecte spierdefinitie in je bovenbenen

31-07-2020
€15,99 €19,99
voetballoopbaan €69,99 €102,94
voetballoopbaan conditie testen isrt uithoudingsvermogen €19,79 €29,99
€15,99 €19,99
techniek verbeteren als voetballer zwakke been voetballoopbaan traptechniek €19,99
€19,99
trainingsprogramma schema voor voetballers €19,99
checklist wedstrijddag voorbereiden voetbalwedstrijd focus concentratie €2,99
succesfactoren profvoetballer worden hoe voetballoopbaan €0,00

Bij bekende profvoetballers knallen de spieren bijna uit hun bovenbenen. Niet zo gek, want de meeste profvoetballers trainen gemiddeld twee keer per dag en spelen in het weekend ook nog eens een loeizware wedstrijd. Als je dit een aantal jaar op hoog niveau doet, zul je merken dat je vanzelf topfit en afgetraind wordt.

Toch is het als ‘amateur’ ook haalbaar om die prachtige gespierde bovenbenen te krijgen. Echter moet je er wel veel tijd en energie in steken om deze resultaten te kunnen behalen. Maar waar moet je beginnen? Hoe kun je die keiharde spierdefinitie in je bovenbenen creëren die voetballers als Cristiano Ronaldo hebben?

 

Fresh👌

Een bericht gedeeld door Cristiano Ronaldo (@cristiano) op


 

Laag vetpercentage

Het belangrijkste om te weten is dat je spierdefinitie pas zichtbaar is wanneer je een laag vetpercentage hebt. Veel lichaamsvet zorgt er namelijk voor dat de spieren in je quadriceps (en de rest van je lichaam) minder zichtbaar zijn. Je zal dus droog moeten trainen, zodat je meer lichaamsvet gaat verbranden in je lichaam. Je voetbaltrainingen en wedstrijden kun je ook zien als cardio en daarmee verbrandt je uiteraard ook lichaamsvet.

Vaker je beenspieren trainen

Door vaker je benen te trainen, krijg je sterkere en grotere spieren. Dit in combinatie met een laag vetpercentage is de perfecte formule tot de ultieme spierdefinitie in je bovenbenen. Het is dus belangrijk om veel uren door te brengen in de sportschool om de gewenste resultaten te kunnen behalen.

Er bestaan tientallen manieren om je beenspieren te trainen. Denk maar aan oefeningen als de squat, lunges, de wall-sit en de leg press. Belangrijk is om de oefeningen op de juiste manier uit te voeren.

In het trainingsprogramma’s Gym Routine en Snelheid & Explosiviteit wordt er een heldere uitleg gegeven hoe je op een functionele manier kunt werken aan je fysiek.


Wil jij jezelf als voetballer verbeteren op het gebied van snelheid, techniek, duelkracht, voeding en meer? Dan kunnen onze trainingsprogramma’s of persoonlijke trainings- en voedingsschema’s op maat jou naar een hoger niveau tillen.

gavin manders voetballoopbaan

Poll

Haal jij voor jouw gevoel het maximale uit je talent?
Ja Nee
Ja: 2793 stemmen Nee: 3985 stemmen